26.02.2005. - Australia - Brisbane 08.01. - 15.01.2005. (4. dio)
Brisbane.... dobar koncert, ali moglo je biti i više publike. Opet smo upoznali krasne domaćine (kao i u svakom gradu) koji su se trudili pokazati nam grad, pomogli nam da se snađemo jer smo iznajmili apartman u motelu i rent-a-carov auto, pa nam je trebalo neko vrijeme da skužimo gdje je što u gradu od 3 milijuna stanovnika. Brisbane je grad koji se nalazi u području koje ima idealnu klimu: temperatura zimi nije ispod 20 stupnjeva, a ljeti nije iznad 35! Praktički je cijele godine ljeto i sve je zeleno jer ima dosta vlage (za razliku od Adelaida koji se nalazi u južnoj Australiji u suhoj klimi). Kad sam završio s koncertom, ostalo nam je 5 dana samo za uživanje. Tako smo otišli na Gold Cost, njihovo poznato turističko odrediše koje izgleda kao Miami na Floridi: visoki neboderi, duge pješčane plaže i veliki, veliki valovi. Čak se jedan dio grada zove Surfers paradise (Raj za surfere). Izgleda lijepo, i fino je biti u moru i bacati se na valove, ali nije nešto za plivanje. Zato se tamo svi kupaju u bazenima, odlaze u casina i restorane, a u moru surfaju (draže mi je naše more). Budući da je to turistička zona, u okolici Gold Coasta ima nekoliko zabavnih parkova: Sea World, Water Fun, Movie World i Dream World. Jedan dan smo se provozali do svakog od njih da ih malo pogledamo i odlučimo koji od njih ćemo posjetiti. Dream World je nešto poput Gardalanda, Movie World poput Disneylanda (čini mi se da je više za malu djecu), Water World je kao Čatež, pa smo se odlučili za Sea World u kojemu ima i životinja (slično akvariju, ali još ljepše), isto tako ima različitih tobogana smrti, čekića, ringišpila i slično), trodimenzionalnih kina, predstava s delfinima i morskim lavovima, te nekoliko bazena za kupanje. Proveli smo tamo cijeli dan i obišli sve što se moglo obići, pogledali sve predstave i filmove koji su bili na programu, vozili se svim toboganima,.... jedino se nismo kupali jer se vrijeme promijenilo nekoliko puta tijekom dana, tako da je bilo i nekoliko pljuskova, a i mazali smo se kremom za sunčanje da ne izgorimo kad je nakon kiše zablještalo sunce. Čak i u Australiji ipak nije stalno vruće, vruće i vruće. Kad smo se vraćali iz Gold Coasta prema Brisbaneu, vozili smo se cestom po kojoj se voze utrke američkih formula (Indy cart). Drugog smo dana išli u razgledavanje Brisbanea i kupovanje suvenira: kupio sam magnete za frižider u svakom gradu u kojemu sam bio. Osim njih, imam i 3 kape: dvije sam dobio, a jednu, s natpisom Australian Open sam kupio u Brisbaneu, jako mi se svidjela. Poslijepodne sam dao interview za Hrvatski radio Brisbane, i malo učio, a nakon toga smo išli na roštilj kod organizatora koncerta u Brisbane, gospodina Ice (inače iz Vukovara) i njegove obitelji. Bilo je tamo puno ljudi i djece, malo smo pričali i gledali TV, a malo smo svirali na njihovom sintisajzeru. I još jedan san je prošao....... Slijedeći je dan bio vruć, pa smo otišli na kružnu vožnju Brisbaneom, a nakon toga na kupanje u samom centru grada. Pokraj rijeke Brisbane nalazi se prekrasno šetalište, a uz njega cijeli centar a nizom restorana, kafića, slstičarni, parkova z adjecu, itd., sve sagrađeno za izložbu EXPO koja se tu održala prije nekoliko godina. Tako se tu nalazi i javno kupalište koje je potpuno otvoreno, svatko može doći na kupanje koje izgleda kao da si na moru na pravoj plaži: Pijesak je na obali, a bazeni su napravljeni kao mala jezera za kupanje i ima ih nekoliko različitih dubina. Jako je lijepo. Kupali smo se cijelo poslijepodne i bilo mi je teško zamisliti da je u Hrvatskoj zima. Navečer opet druženje s australskim hrvatima..... I eto, koliko god sam mislio da je mi australskih 5 tjedana dugo trajati, prošlo je začas! Morali smo pakirati kofere i spremati se za put.... A imali smo stvari i više nogo kad smo došli... Tata i mama su razmišljali da kupimo još jedan kofer, no ipak smo uspjeli sve nagurati u 4 velika kofera, dva ruksaka i maminu i Brunekovu torbu... Iz Brisbanea letimo u Melbourne, jedemo na aerodromu i ukrcavamo se u veliki avion Lauda Aira. Ovoga puta sjedimo svi zajedno i nastojimo što duže ostati budni da izbjegnemo šok vremenske razlike kad se vratimo u Zagreb. To i nije bilo teško, imali su nove filmove u avionu (gledao sam Wimbledon nekoliko puta), i dosta smo brzo (za 8 sati) sletjeli u Singapore. Nažalost, tamo smo ostali samo sat vremena, pa nisam imao prilike vidjeti grad, a volio bih jer sam baš tada učio o njemu u zemljopisu. Ali, zato sam vidio singaporski aerodrom za koji kažu da je najljepši na svijetu. I stvarno odlično izgleda i gotovo su svi dućani otvoreni i u ponoć. Malo smo prošetali, pa onda nazad u avion i na spavanje jer tek ujutro u 6 dolazimo u Beč. U Beču smo svi već pomalo umorni, ali se veselimo povratku u Zagreb (ja svojoj sobi, svojim CD-ima i prijateljima). Odmah se ukrcavamo na avion za Zagreb, stižemo u Hrvatsku, letimo iznad Zagreba, ali se avion ne spušta zbog magle. Ponovo se vraćamo u Beč. Mijenjamo avion, ovog puta ulazimo u avion Croatia Airlinesa koji nas sigurno spušta na Pleso. I, iako je bilo lijepo u Australiji i, iako sam pomislio da bih volio tamo živjeti, drago mi je da sam se vratio doma.

01020304
05060708
09101112
13141516
17181920
21222324
25262728
2930

Trenutno nema najavljenih koncerata.