23.02.2005. - Australia - Adelaide 19.12.2004. - 08.01.2005 (3. dio)
Adelaide, još jedan koncert, puna dvorana, super, i onda odmor kod mojih bratića i rođaka. To je bio stvarno odmor. Igranje stolnog tenisa svaki dan – cijeli dan, odlasci na plažu, parkove, piknike (stave klopu u košare, pa u park na igranje s loptom, jelo, druženje s prijateljima), kupanje, odlasci u grad, pa u botaničke vrtove, nacionalne parkove, konzervatorij Deep Creek gdje žive klokani pa se možeš šetati među njima, pa odlasci u njihova turistička mjesta, odlazak na teniski turnir Adelaide Open na Memorial Drive-u, slikanje ispred kuće poznatog tenisača Layton Hewitta (wow!) i, davanje interviewa australskim novinama, gostovanje u nekoliko emisija Hrvatskog radija u Adelaidu, i, napokon, domaća hrana! Tesko je opisati tih 19 dana u nekoliko rečenica. Ukratko, Adelaide mi se od svih australskih gradova najviše svidio. To je grad koji je nešto veći od Zagreba (malo više od milijun stanovnika) i kojega zovu gradom crkvi i festivala. Jasno je da ima puno crkvi (u hrvatskoj smo crkvi Lorena i ja pjevali na ponoćki božićne pjesme), a kad kažu da je to grad festivala, to znači da se kod njih stalno nešto događa. Bilo da su to teniski turniri, utrke Formule 1, festivali vina, filma, različitih vrsta muzike, ili različitih kuhinja (kojih u Australiji stvarno ima puno jer nigdje nisam vidio toliko različitih ljudi, svih nacionalnosti i rasa, kultura, običaja i navika kao ovdje). Znači, tu nikad nije dosadno (ako se ne zatvorite u kuću, a i onda imate 30-40 TV programa, pa se opet možete zabavljati, npr. gledati izbor australskog idola). Osim toga, to je grad koji je prepun zelenila i parkova (kao i drugi), ali nije toliko bučan kao Sydney gdje cijelu noć zuje alarmi vatrogasaca i hitne pomoći), a opet ima sve : i puno kina, i kazališta, i koncerata, i hrpu Mc Donaldsa i duge plaže i igrališta. Jedino što mi se u Australiji ne sviđa je što djecu ne puštaju nikud samu van jer ima dosta otmica i sličnih stvari, pa se tamo djeca ne mogu igrati ispred kuća i na ulici kao kod nas. Meni je bilo super jer su nas naši rođaci vodili na sto mjesta, što god mi se svidjelo – tamo sam išao i bilo mi je odlično. Naravno, i učio sam svaki dan po sat vremena (mama me ispitivala) tako da mogu sve odgovarati kad se vratim u školu. Iz Adelaida sam išao na koncert u Canberu, na Staru Godinu i vratio se 01.01. Pa onda natrag u Adelaide do 08.01. Kad sam se vratiou Adelaide bilo je vruće i dolučili smo otići na more u turističko mjesto koje se zove Carracallinga. Spakirali smo stvari i krenuli do mjesta koje je otprilike sat i pol udaljeno od Adelaidea. Iznajmili smo prekrasnu kuću koja je bila tek 300 metara udaljena od duge pješčane plaže. Međutim, vrijeme nam baš i nije bilo kao što smo očekivali jer je bilo dosta vjetrovito i ne toliko vruće kao prethodnih dana. Ipak, to nikom nije smetalo. Kupali smo se, trčali na plaži, gradili kule, igrali odbojku, išli u razledavanja okolnih mjesta (koja nisu ni slična našim mjestima na moru: nema malih restorančića, žive muzike koja svira navečer, nema rive i ljudi koji pecaju ili se šeću po njoj) i posjetili konzervatorij Deep Creek gdje živi mnoštvo klokana. Parkirali smo se na mjestu gdje smo ih vidjeli nekoliko i odšetali se među njih. Bilo je to uzbudljivo, jedino smo morali biti tihi i usporeni da ih ne preplašimo. Super, još da sam ih mogao podragati.... Vraćamo se u Adelaide puni dojmova i onda odlazimo na izlet u posjetu najpoznatijim vinarijama Južne Australije. Meni to nije puno značilo, ali kažu da Južna Australija (zbog toga što ima puno sunca) ima jedna od najboljih vina na svijetu. Ja sam se zabavljao s mojim bratićima igrajući nogomet i penjući se na drveće dok su odrasli isprobavali vina. Jedino što moram priznati da su sve te vinarije izgrađene u prekrasnim parkovima koji su prepuni cvijeća i koji su okruženi travnatim površinama pa izgledaju jako lijepo. Ponovo se vraćamo u Adelaide, pakiramo se i odlazimo u Brisbane.

01020304
29303132
33343536
37383940

Trenutno nema najavljenih koncerata.